Jednym ze możliwości, w jakie obecnie reklamują się firmy, są kalendarze. Te drukuje się w różnym formacie i na potrzeby różnych firm. Nie trudno się domyślić, że najmniej kosztują te kalendarze reklamowe, które mają postać niedużych karteczek.
Formatem nie są one większe od typowych wizytówek. Takie kieszonkowe kalendarze w większości przypadków nosi się w portfelach. Choćby należy przyznać, że dobie smartfonów, takie kalendarzyki cieszą się coraz mniejszym zainteresowaniem. Nadal jednak można je spotkać. Inną wersją kalendarzy firmowych są takie kalendarze, które są kalendarzami ściennymi. Mogą to być kalendarze, które są niczym innym jak pojedynczą duża kartka, na której rozpisane są poszczególne miesiące i gdzie znajduje się grafika nawiązująca do firmy. Kalandrze dla firm mogą też wyglądać inaczej. Spotka się kalendarze trójdzielne, gdzie poszczególne miesiące rozpisane są na osobnych kartkach. Takie kalendarz w zasadzie składa się z czterech, a nie trzech części. Trzy z nich stanowią kartki z miesiącami roku, czwarta część kalendarza stanowi część graficzna, która jest nie tyko ozdobą, niemniej jednak i tym elementem kalendarza, za pomocą którego firma się promuje. Drukuje się też kalendarze książkowe dla firm. Takie jednak najczęściej udostępnia się pracownikom danej firmy albo jej najlepszym klientom i kontrahentom. Nie można zakupić książkowego kalendarza danej firmy, bo te w każdym momencie drukuje się tylko na zamówienie. Zdarza się, że takie kalendarze dokładane są do towarów firmowych jako gratisy, ale to zdarza się raczej rzadko. Głównie dlatego, że kalendarze książkowe nie są tanie.
Źródło informacji: http://www.actinea.pl.
0 komentarze:
Prześlij komentarz