Teoretyczne kontra praktyczne zastosowanie innowacyjnych technoligii

Robienie biznesu w internecie to dziś niełatwe zadanie, ogromna konkurencja stwarza, że trzeba się przebić ze swoją ofertą między ofertami innych firm i tak skusić ewentualnych klientów, aby byli skłonni w tym momencie u nas zostawić swoje pieniądze. Perfekcyjnym narzędziem do tego celu jest e-mail marketing, czyli upowszechnianie produktów bądź usług za poradą wiadomości wysyłanych na skrzynki pocztowe klientów.

Na dzień dzisiejszy polityka antySPAMowa jest dość restrykcyjna, a zatem sam e-mail marketing nie może być mylony ze zwykłym wysyłaniem SPAM-u. Zanim jakakolwiek oferta trafi do klienta, on musi wyrazić na to zgodę. Nie może być więc tak, że reklama sklepy onlinego będzie rozsyłana na przypadkowe adresy z zamierzeniem, że całkiem możliwe, że ktoś z niej skorzysta. W celu zdobywania adresów e-mail wykorzystuje się przeróżnego rodzaju listy adresowe, newslettery, bezpłatne subskrypcje z powiadomieniami itd. Jeżeli już uda nam się zebrać odpowiednią listę, możliwa jest optymalizacja przemian, ale najpierw należy taką listę posiadać. Jeżeli już mamy i chcemy, ażeby zarabiała więcej, nie posiada lepszego sposobu, jak dać użytkownikom konkretną wartość, oni muszą najpierw zdobyć coś od nas, ażeby móc dać od siebie. Ciekawostki z branży, darmowe opracowania, a co bardzo istotne doskonały język i perswazyjny przekaz, a co najistotniejsze właściwe dobranie grupy targetowej - na tym polega optymalizacja konwersji. Każda lista adresowa ma możliwość zarabiać, bez względu na to, jakie produkty oferuje i w jakiej branży działa.

Inne informacje: broker dhl.

1 komentarz:

  1. Eh. Praktyka będzie zawsze nad teorią. Co by się nie działo teoria to tylko suche słowa. Jeśli nie ma się praktyki donikąd się nie zajdzie. I dlatego też zamiast teoretycznie gadać o rozwiązaniach dotyczących innowacyjnych technologii warto je wdrażać w swoich firmach - źródło, aby systematycznie iść naprzód.

    OdpowiedzUsuń